برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی و فنون مذاکره در راستای توسعه بازار مشاغل خانگی
معاونت آموزش و کارآفرینی
ه گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی یزد، در راستای اجرای فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، کارگاه آموزشی بازاریابی و فنون مذاکره برای پیشرانهای رشته کاربافی شهرستان اردکان برگزار شد.
این کارگاه آموزشی با هدف حضور قدرتمند در نمایشگاهها و افزایش دانش بازاریابی و بهبود مذاکره این پیشرانان برگزار گردید. با توجه به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کشور در یزد و حضور پر رنگ پیشرانان رشته کاربافی در این نمایشگاه، کارگاه آموزشی به صورت تخصصی با حضور ۱۶ پیشران برگزار شد.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی استان یزد نیز با سهمیه ۱۸۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.
نظر شما :