رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان:
راهاندازی استودیوهای بازارکار ابتکار ارزشمندی در تولید محتوا بر اساس نیاز مخاطب است
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان کردستان گفت: راهاندازی استودیوهای بازارکار در استانهای مختلف کشور ابتکار ارزشمند معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در تولید محتوا بر اساس نیاز مخاطبان است.
به گزارش بازارکار، اکبر اسدی رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان با تبریک ورود بازارکار به بیست و سومین سال فعالیت مؤثر خود گفت: بازارکار در حوزه اشتغال و کارآفرینی یک رسانه مؤثر و شناختهشده است و هماکنون که بحث توسعه فعالیت بازارکار در استانهای مختلف مطرح است میتوان گفت؛ راهاندازی استودیوهای بازارکار در استانهای مختلف کشور ابتکار ارزشمند معاونت آمورش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در تولید محتوا بر اساس نیاز مخاطبان بهویژه دانشآموختگان دانشگاهی است.
اسدی با اشاره به اینکه آموزش، اشتغال و کارآفرینی از زمینههای مهم فعالیت جهاد دانشگاهی در کنار فعالیتهای علمی، فرهنگی و پژوهشی است خاطرنشان کرد: زمینهسازی برای اشتغال دانشآموختگان یکی از رسالتهای جهاد دانشگاهی استان کردستان است.
وی با اشاره به همکاریهای خوب جهاد دانشگاهی استان کردستان با دستگاههای علمی و اجرایی مثل استانداری، اداره کل تعاون و کار و … گفت: جهاد دانشگاهی در بحث اشتغال همکاریهای بسیار خوبی با کمیته امداد امام خمینی دارد و بحث آموزش، توانمندسازی و اشتغال مددجویان در همه شهرستانهای استان باقوت دنبال میشود.
رئیس جهاد دانشگاهی کردستان در گفتگوی اختصاصی بازارکار با اشاره به همکاری خوب جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون و کار استان نیز گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی نیز از طرحهای خوبی است که اجرای آن آثار خوبی را برای استان رقمزده است.
وی رسالت بازارکار را در بحث اشتغال مهم ارزیابی و تصریح کرد: اطلاعرسانی اشتغال و راهاندازی استودیوها میتواند در ارائه شکل و محتوای مطالب متناسب با نیاز جوانان میتواند اثربخشی بیشتری داشته باشد.
اسدی بر ارتقاء پایگاه خبری بازارکار در زمینه گرافیک و شکل تعاملی آن تأکید کرد و گفت: جوانان دنبال اشتغال و استخدام هستند و باید بازار کار به یک رسانه تخصصی کاربردی برای جوانان جویای کار از یکسو و کارفرمایان و کارآفرینان از سوی دیگر تبدیل شود.
نظر شما :