رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان:

راه‌اندازی استودیوهای بازارکار ابتکار ارزشمندی در تولید محتوا بر اساس نیاز مخاطب است

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان کردستان گفت: راه‌اندازی استودیوهای بازارکار در استان‌های مختلف کشور ابتکار ارزشمند معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در تولید محتوا بر اساس نیاز مخاطبان است.
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۲ کد : ۲۷۸۰ آرشیو ۱۴۰۱
تعداد بازدید:۱۶۶
به گزارش بازارکار، اکبر اسدی رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان با تبریک ورود بازارکار به بیست و سومین سال فعالیت مؤثر خود گفت: بازارکار در حوزه اشتغال و کارآفرینی یک رسانه مؤثر و شناخته‌شده است و هم‌اکنون که بحث توسعه فعالیت بازارکار در استان‌های مختلف مطرح است می‌توان گفت؛ راه‌اندازی استودیوهای بازارکار در استان‌های مختلف کشور ابت
راه‌اندازی استودیوهای بازارکار ابتکار ارزشمندی در تولید محتوا بر اساس نیاز مخاطب است

به گزارش بازارکار، اکبر اسدی رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان با تبریک ورود بازارکار به بیست و سومین سال فعالیت مؤثر خود گفت: بازارکار در حوزه اشتغال و کارآفرینی یک رسانه مؤثر و شناخته‌شده است و هم‌اکنون که بحث توسعه فعالیت بازارکار در استان‌های مختلف مطرح است می‌توان گفت؛ راه‌اندازی استودیوهای بازارکار در استان‌های مختلف کشور ابتکار ارزشمند معاونت آمورش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در تولید محتوا بر اساس نیاز مخاطبان به‌ویژه دانش‌آموختگان دانشگاهی است.
اسدی با اشاره به اینکه آموزش، اشتغال و کارآفرینی از زمینه‌های مهم فعالیت جهاد دانشگاهی در کنار فعالیت‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی است خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی برای اشتغال دانش‌آموختگان یکی از رسالت‌های جهاد دانشگاهی استان کردستان است.
وی با اشاره به همکاری‌های خوب جهاد دانشگاهی استان کردستان با دستگاه‌های علمی و اجرایی مثل استانداری، اداره کل تعاون و کار و … گفت: جهاد دانشگاهی در بحث اشتغال همکاری‌های بسیار خوبی با کمیته امداد امام خمینی دارد و بحث آموزش، توانمندسازی و اشتغال مددجویان در همه شهرستان‌های استان باقوت دنبال می‌شود.
رئیس جهاد دانشگاهی کردستان در گفتگوی اختصاصی بازارکار با اشاره به همکاری خوب جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون و کار استان نیز گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی نیز از طرح‌های خوبی است که اجرای آن آثار خوبی را برای استان رقم‌زده است.
وی رسالت بازارکار را در بحث اشتغال مهم ارزیابی و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی اشتغال و راه‌اندازی استودیوها می‌تواند در ارائه شکل و محتوای مطالب متناسب با نیاز جوانان می‌تواند اثربخشی بیشتری داشته باشد.
اسدی بر ارتقاء پایگاه خبری بازارکار در زمینه گرافیک و شکل تعاملی آن تأکید کرد و گفت: جوانان دنبال اشتغال و استخدام هستند و باید بازار کار به یک رسانه تخصصی کاربردی برای جوانان جویای کار از یک‌سو و کارفرمایان و کارآفرینان از سوی دیگر تبدیل شود.

 

کلید واژه ها: نشریه بازارکار جهاد دانشگاهی


نظر شما :