تأکید جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بر تقویت هویت فرهنگی فراگیران؛ از تشکیل شورای صیانت تا جایزه «فراگیر برتر»

۳۰ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۰:۱۳ کد : ۳۶۱۱ تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۳
جلسه شورای آموزشی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور سیدابراهیم هاشم‌ورزی، رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی و اعضای شورای آموزشی معاونت این واحد چهارشنبه ۲۷ خرداد ماه با هدف بررسی موضوعات فرهنگی مرتبط با فراگیران، به‌ویژه در حوزه عفاف و حجاب، برگزار شد.
تأکید جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بر تقویت هویت فرهنگی فراگیران؛ از تشکیل شورای صیانت تا جایزه «فراگیر برتر»

در این جلسه بر اهمیت تولید محتوای آموزشی و ارتقای فرهنگ سازمانی در میان فراگیران تأکید شد و اعضا نقش مراکز آموزشی را در تبیین و نهادینه‌سازی ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی در جامعه دانشجویی و فراگیران مهم ارزیابی کردند.


از دیگر مصوبات این نشست، پیشنهاد تشکیل شورایی با هدف حفظ، حراست و صیانت از فراگیران در معاونت آموزشی بود که با هدف ارتقای سلامت فرهنگی و آموزشی در دستور کار قرار گرفت. همچنین مقرر شد طرح جایزه «فراگیر برتر» با رویکرد فرهنگی طراحی و اجرا شود تا زمینه تشویق و تقویت فعالیت‌های فرهنگی میان فراگیران فراهم شود.


در ادامه جلسه، بر لزوم ایجاد سازوکارهای ارزیابی منسجم برای سنجش اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی تأکید شد. همچنین پیشنهاد شد این جایزه علاوه بر بعد تشویقی، به‌عنوان ابزاری برای شناسایی الگوهای موفق میان فراگیران عمل کند و تجربه‌های برتر در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی مستندسازی و در سطح واحدهای مختلف به اشتراک گذاشته شود.


نظر شما :